Pinterest
Google Image Result for http://s5.favim.com/orig/53/funny-funny-quotes-lolsotrue-quotes-Favim.com-493207.jpg

That mini heart attack you have when you realized you tipped your chair back just a little too far.

Texts/messages can be so easily misunderstood.

Unleash the Power Within with Tony Robbins ORLANDO Nov1-4

Lolsotrue

Funny and relatable moments in life that makes you go lol so true. Come have a laugh or submit your lolsotrue moment.

...and everyone looks at you like, it can't possibly be that funny. And then they don't even laugh, but you still can't stop. Yeah, that's me.

This just happened to me. Tried to tell my husband about an inappropriate pin, couldn't speak I was laughing so hard.

Google Image Result for http://d2tq98mqfjyz2l.cloudfront.net/image_cache/1350243812931411.png

LOLSoTrue.com - Rule Number 852

lolsotrue gif | Lolsotrue Quotes | Celebrity Inspired Style, Hair, and Beauty

That awkward moment when you go to high five someone and they don't even notice and you try to play it off hilarious lol jokes quotes and humor

lolsotrue\ | lolsotrue.com #1 | Pride in Madness

Lolsotrue I love their pictures theyre so funny. I love everybody. Some I love to be around. Some I love to avoid. And some I'd love to punch in the face.

23 Hilarious Minions to Save and Share She never stops worrying! In their weird little way. I’m resilient though. They’re too much. So there! Don’t expect much. It’s a heck of a situation. Especially country music! Hmm, yep, there it is, in the ice cream tub! Thanks mirrors! Let’s just sit and watch TV. Haha..oh.. …

23 Hilarious Minions to Save and Share -

23 Hilarious Minions to Save and Share She never stops worrying! In their weird little way. I’m resilient though. They’re too much. So there! Don’t expect much. It’s a heck of a situation. Especially country music! Hmm, yep, there it is, in the ice cream tub! Thanks mirrors! Let’s just sit and watch TV. Haha..oh.. …