Explore Chipotle Guacamole, Chipotle Funny and more!

Be coffee! Lol

Ways to win my heart . Buy me coffee Make me coffee Be coffee / Coffee Shop Stuff

George Washington - The sassy years

28 Funny Captions Of The Adventures Of George Washington… "Better not be those damn ghost children again." The things I find amusing.<<lol this is so me. Sorry about the language

Fuck you very much. #Humor

There's this old saying that has been passed down through many generations. I believe it goes something like "fuck you".

How Back to the Future thought we would dress in 2014 !

Back 2 the future funny. Yep 2015 is coming, and according to that movie we will all have flying cars, hover boards, and dress like *that

Dump A Day Funny Pictures Of The Day - 105 Pics

Target - Where People Pay a Little More to Avoid Walmart - Bare Belly Fail - Funny Pictures at Walmart

Click the link to view the full picture! Follow Me I Follow Back

Stop dreaming about me because I need sleep. That is flattering, but I neeD SLEEP

LMAO This is hilarious. Fav part "Maybe Petco, not sure yet"

Funny pictures about I'm pretty sure I'd like to meet Chris. Oh, and cool pics about I'm pretty sure I'd like to meet Chris. Also, I'm pretty sure I'd like to meet Chris.

Dump A Day 1000 Funny Pictures - Part 2

Funny pictures about 20 Original Names for Famous Snack Foods. Oh, and cool pics about 20 Original Names for Famous Snack Foods. Also, 20 Original Names for Famous Snack Foods photos.

Snail effort: | 43 Tumblr Comments That Make You Go "Hmmmm"

'pigeons can just fly straight to disneyland yet here they are eating breadcrumbs off the pavement'

Pinterest
Search