Explore Funny Texts, Relatable Posts, and more!

Gotta try this...LOL..

If you think someone is staring at you, yawn. If they yawn, they were staring. Too funny!

I will use this one next time.

Nope nope 'tis not

This is honestly me every night

Haha this things are true and have no sugar coating giving you it strait up

They are for me only

I literally hate this. I mean I sound bad when I say this, but dang it!

Dear face wash commercial  LOLSoTrue.com - Rule Number 519

LOLSoTrue.com - Rule Number 519

Dear face wash commercial, people don't actually splash their face with water like that. Sincerely, my bathroom floor is now soaking wet.

For me

Teenager Post- Geometry, the process: -geometry, geomecry, geomewhy, geomebye

Lolsome

hahah omg lolol i really do! lol so true .

When someone says they have to ask you a question, you think of all the bad things you've done recently

Maybe I should stop doing bad things and avoid the mini panic attack.

Pinterest
Search