Explore You Are, Haikyuu and more!

Explore related topics

all that you are

Why we like Haikyuu!!.. yeah got too long didn't it, and I know there are so many more reasons feel free to add.. I just felt like doing it soo... here it is btw to all the artists of the fandom know that you are so much appreciated.. the whole fandom loves you for you talent ❤ #wearesolucky #Haikyuu!! #WhywelikeHaikyuu!!

Why we like Haikyuu! yeah got too long didn't it, and I know there are so many more reasons feel free to add. I just felt like doing it soo. for being able to love every character!

~A Haikyuu!! a day keeps the doctor away~ And Ishikawa Kaito’s reaction to Ayu’s…

~A Haikyuu! a day keeps the doctor away~ And Ishikawa Kaito’s reaction to Ayu’s cute voice is a mix of Kageyama’s horror face and embarrassment *lol* – Several sources. Winter Camp Event and several episode of Rajikyuu –

Noya headcanons aww

Nishinoya ~ well, if he likes any energetic animal ever, he'll love my cat called Milly. Milly is one ball of fur and energy.

funny haikyuu free yuri on ice kuroko no basuke

funny haikyuu free yuri on ice kuroko no basuke - Yup,that is sooo me 😂 Who else?

Also FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM DFSGNFDGNSNRG AND CURSED CHILD though I didn't like it as much as the series and FBAWTFT << Yes, that! Always that! But, no really. 2016 was a pretty bad year, but FBAWTFT and YOI made up for that. ... Also AirPods. Even though I haven't gotten any yet. ,^^

🎶Can you hear my heartbeat, tired of feeling never enough,I close my eyes. 🎶 I literally know the whole song out of my head 😶

Natsu Hinata & The Captains is the cutest shit ever

Natsu Hinata & The Captains is the cutest shit ever Bokuto, Kuroo, Oikawa, and Ushijima

Being a Dad can kill you. Ask Daichi he knows best, Hinata, Tanaka, and Noya are…

Kuroo Tetsuro is hot meow meow volleyball player version of meow meow burgerpants

My life tbj

My life tbj

Pinterest
Search