Explore Blanket Forts, Blankets, and more!

I wanna do this lol

"In the blanket fort with Jack.I have decided that I no longer want to be an adult. if anyone needs me, i will be in my blanket fort, coloring with Jack".

Just when I think that my daughter inherited nothing from me, she trips over her own feet and slams into a wall. Then I say to myself, 'Oh, there I am!'

Oh my I so hope mine and Leon's little girl will never inherit these genes. Then on second thought it will be super fun to see it happen to someone else for once in my life lol ;

Omg...yes - Exactly how I feel when my song comes on - crazy pics / funny music girl

When my song comes on…

I bask in your warmth and I dance in your heat. Your music runs down my spine to the soul of my feet. I'm light as a feather when you sing your song. You Pierce my heart, I got an ache and a long.

Frieda is a character in the comic strip Peanuts by Charles Schulz.

"People Always Expect More of You When You Have Naturally Curly Hair", Peanuts, December I got my curls from my mother. Blessed now , but cursed them for many years

Funny Family Ecard: If you are going to scream like that, you better be on fire with a stick in your eye.

My daughter doesn't do that shit. And parents that allow their kids to.well I will light you on fire and put a stick in your eye!

Well, actually it's more like pizza and wine but you get the idea. Ha!

365 Happiness Project 2014 – Quote 232 // my heart begs for chocolate and wine

Never

My brother told me aliens and monsters lived under the bed.then the next morning I stuck my led off and hit the dog's leg and thought it was a monster's leg.from then on i would crawl to the end of the bed and take a flying leap out of my room :D

A Moment. Hmm...

For all those who are stuck in traffic - Funny quote says: Let's have a moment of silence for all those who are stuck in traffic on their way to the gym to ride stationary bicycles.

True that! Don't underestimate me darling. I can go from Lady to Ghetto in seconds.

All these 9 year olds with iPhones, iPads, and laptops. When I was 9, I felt cool with my new markers.

All these 9 year olds with iPhones, iPads, and laptops. When I was I felt cool with my new markers. The crayon box with the built-in sharpener was the hippest thing ever invented back then

I just realized that some of these.....in 2016-possibly, 2017, that they are coming back. WOAH.

90's forever!

Makes you miss your childhood like crazy. When was the last time I even had French Toast Crunch?

Case of the Mondays - My No-Guilt Life | My No-Guilt Life

Case of the Mondays

Taking naps sounds so childish. I prefer to call them horizontal life pauses.i want this shirt

When something goes wrong in your life...just yell "Plot twist!" and move on.

When something goes wrong in your life, just yell, "Plot twist!" and move on.don let's the twists trip.

Quote: If showing up in a robe and tiara with a box of wine is wrong, then maybe I don't fully comprehend how Casual Friday actually works.

So im not the only one

I'm more at singing, winning fake arguments. Whitney Huston ain't got crap on my when it comes to the shower! & I will will that argument, lets take it to the shower!

Pinterest
Search