Explore You Are, That S, and more!

Explore related topics

Seriously, it is a challenge

Women, we don't say this enough, but thank you. Thank you for not killing us in our sleep. Sincerely, Men Hahahahahahahah, you're welcome

True

Funny Somewhat Topical Ecard: If by 'Let's agree to disagree,' you really mean: 'Let's each continue to think the other person is a fucking idiot,' then, yeah, sure.

Lol

Please stop mistaking my wonderful sense of humor as flirtation. Just because I make you laugh does not mean I want you. I'm just naturally hilarious. {I'm not flirting. I'm just funny} customers don't understand

Yes, i'll take one scoop of "my diet starts tomorrow"

I'm going to open an ice cream shop and name the flavors things like: dont be sad, he's not worth it, you deserve better. That would be awesome!

Only kids count sheep ecard - http://www.jokideo.com/

Sounds like how I go to sleep sometimes. Only kids count sheep to fall asleep. Count your debts, your mistakes, your heartache and cry yourself to sleep like a grownup!

Lmao

Funny Confession Ecard: I changed my car horn to gun shot sounds. People move out of the way much faster now. So funny

It's true. I ♡ u. All 3 of you.

Free and Funny Friendship Ecard: I know you're my best friend because I'd shank a bitch for you. Right in the kidney.

Sad but true!

hahaha so true. The speed in which a woman says 'nothing' when asked 'what's wrong' is inversely proportional to the severity of the shitstorm that's comin.

Yep...that's it i'm scared of jail!

So unbelievably true. If prison was out of the picture: murder. Murder EVERYWHERE.

Life isn't a fairytale. If you lose your shoe at midnight you might want to slow down on the tequila.

Funny Drinking Ecard: Life isn't a fairytale. If you lose your shoe at midnight you might want to slow down on the tequila.

Wanna know what a women's mind is like....

Men: if you ever wanna know what a woman's mind feels like, imagine a browser with tabs open. So true

one of my favorite memes-I always turn down the radio when stuff gets real

When you're driving and realize you're lost, so you turn down the music like 'Shhh, Luke Bryan. I can't shake it for you right now, I'm lost'. Not the lost part but the I can't shake it right now lol

Pinterest
Search