Explore Relatable Posts, Menu, and more!

Explore related topics

Relatable Posts, Menu, Caption Quotes, Captions


That mini heart attack when the teacher calls your name and you're not even paying attention.

I would do the same

Like if u wanna go to Monsters University If u don't comment wat college u wanna go to


Hahahahaha so true, Or when you find out you were singing the wrong lyrics and the song makes more sense.

I'm not exactly the organized type...

Wisdom for my children. Maybe it should be: You never know what you don't have until you clean your room. Then my girl might clean it to see what she think to purchase.

Stupid school

School dress code is dumb. Girls can't show their shoulders? What guy is gonna look at a girl and be like. "Dang, that's a FINE shoulder.

This is what happens every time I have a math test

i always feel like this! and you know its going to be even worse when your teacher says, referring to the homework, "your test will be exactly the same as your homework" thats like teacher code for a bunch of stuff you never learned.

Caption Quotes, Captions

All the time

Ummmmm yes! As a fan of Supernatural, Sherlock, Doctor Who, The Walking Dead, Game of Thrones. countless others.

All the time.

I do that all the time! I just sit there playing games on my iPod or something. I have no idea why, I just do. So yup, every morning for school, no wonder I never have time to get ready.

Teenager post

Yeah that's why I like t he one bathroom for girls room so your just alone and no one judges you pee <<< yep so awkward in one with lots of stalls

the life of michelle The Teenager Posts are Back!

My auto correct, apparently has the spelling capabilities of a 4 year old.it literally ticks me off everyday!